سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد , زردی نوزاد و روشهای برخورد با آن

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل یکی از روشهای درمان زردی نوزاد است. با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل می توان نوزاد را تحت درمان تخصصی فتوتراپی قرار داد. در اینجا قصد داریم درمورد زردی و روشهای درمان آن صحبت کنیم. 

اجاره دستگاه زردی نوزاد, مناسب ترین روش درمان زردی نوزادان

زردی چیست؟

زردی عارضه ای است که در بیش از 70 درصد از نوزادان تازه متولد شده رخ می دهد. نوزادان تازه متولد شده درجات متفاوتی از زردی را دارند. مهم ترین قسمت های درگیر زردی صورت و سفیدی چشم نوزاد است که زردی آن کاملا مشخص است. احتمال زردی در نوزادان نارس بیش از نوزادان طبیعی و سالم است.  علت زردی در نوزاد وجود بیلی روبین (ماده شیمیایی زرد رنگ مایل به سبز که بر اثر تخریب گلبول‌های قرمز خون تولید می‌شود) اضافی در خون است. کبد نوزاد تازه متولد شده هنوز توانایی دفع این ماده را ندارد.

 

اجاره دستگاه زردی نوزاد , زردی نوزاد و روشهای برخورد با آن

بنابراین بیلی روبین در خون نوزاد افزایش یافته و عامل زرد شدن پوست بدن وی می شود. کبد انسان قادر است که بیلی روبین را از خون جذب کرده و آن را از راه صفرا یا مدفوع دفع نماید. اما کبد نوزادان اغلب چنین توانایی را ندارند. در دوران جنینی این وظیفه کبد مادر است که بیلی روبین اضافی را جذب و دفع نماید. به همین دلیل است که در دو یا سه روز اول تولد شاهد زردی شدن نوزاد هستیم زیرا کبد وی هنوز با شرایط جدید تطبیق پیدا نکرده و نمی تواند بیلی روبین اضافی را دفع نماید. 

 

درمان زردی با فتوتراپی و اجاره دستگاه زردی نوزاد ارزان

 درجه زردی بسته به میزان بیلی روبین در خون دارد. هر چه بیلی روبین بیشتر شود درجه زردی بالا تر می رود و نواحی گردن و سینه را نیز درگیر می کند. بیلی روبین زیاد خطر نفوذ به مغز و آسیب رساندن به سلول های مغزی و اعصاب مرکزی نوزاد را در پی دارد. 

انواع زردی و عوامل آن

عدم شیر دهی مناسب به نوزاد یا شیر نخوردن نوزاد می تواند در برخی نوزادان عامل زردی باشد. همچنین زردی در برخی موارد ناشی از شیردهی است. به دلیل وجود برخی مواد در شیر مادر ، آنزیم های کبد و روده نوزاد غیر فعال شده و نمی تواند عمل جذب و دفع بیلی روبین را به خوبی انجام دهد. 

اجاره دستگاه زردی نوزاد ارزان درمنزل با رسام

مغایرت گروه خونی نوزاد ومادر از دیگر عوامل ایجاد زردی در نوزاد است. دیابت مادر، نژاد ، نارس بودن ، مذکربودن ، شیر مادر، تاخیر در دفع مدفوع نوزاد و بعضی داروها نیز می تواند عامل بروز زردی در نوزاد باشد. 

علائم زردی و نحوه تشخیص آن

بازرترین علامت زردی ، زرد شدن سفیدی چشم و صورت نوزاد و بدن وی است. اگر تنها صورت و چشمها زرد بود درجه زردی زیاد نیست. اما هر چه بیشتر اندام ها، شکم و حتی پای نوزاد درگیر زردی باشد عدد زردی بالاتر می رود. و این کمی نگران کننده است.  

علائم زردی و درمان آن با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل

درمان زردی نوزاد

در زردی های با درجات کم و خفیف زیر 20 میلی گرم در دسی لیتر نیازی به درمان تخصصی نیست و تنها با شیردهی مناسب می توان این نوع زردی را برطرف نمود. براساس شدت زردی درمان با فتوتراپی و یا تعویض خون انجام می شود. در نور درمانی نوزاد بدون لباس، معمولا برای یک یا دو روز زیر نور قرار می گیرد و از لامپهای مولد اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود . اشعه ماوراء بنفش پس از بر خورد با پوست نوزاد باعث شکسته شدن بیلی روبین در خون نوزاد می شود.

 

روشهای درمان زردی و اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل

 

درمان با فتوتراپی با استفاده از دستگاه زردی نوزاد انجام می شود. مناسب ترین و ارزان ترین روش اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل است. با این کار نیازی نیست نوزاد در بیمارستان بستری شود. اجاره دستگاه زردی نوزاد روشی کم هزینه و کارامد است. بازدهی و تاثیر آن بالاست و درمان در مدت کوتاهی انجام می شود. 

اجاره دستگاه زردی نوزاد با 4 لامپ

شرکت زردی شکن رسام در اجاره دستگاه زردی نوزاد تخصص و فعالیت دارد و اجاره دستگاه زردی نوزاد در این شرکت زیر نظر پزشکان و با تاییدیه از وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی انجام می شود. شما عزیزان جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد از شرکت رسام می توانید تماس بگیرید. انواع دستگاه زردی نوزاد ارائه شده در زردی شکن رسام:

اجاره دستگاه زردی نوزاد با 4 لامپ

اجاره دستگاه زردی نوزاد با 6 لامپ

اجاره دستگاه زردی نوزاد با 8 لامپ

 اجاره دستگاه فتوتراپی LED  خانگی 

اجاره دستگاه زردی نوزاد دوقلو برای زردی با عدد بالا

اجاره دستگاه زردی نوزاد دوقلو برای زردی با عدد بالا

با ما در تماس باشید. با اجاره دستگاه زردی نوزاد یک عدد شرت و چشم بند رایگان مخصوص فتوتراپی از ما دریافت کنید. 

 

 

02166755722

09120263765

 

www.zardishekanerasam.com






تاریخ : سه شنبه 95/11/5 | 10:24 صبح | نویسنده : اجاره دستگاه زردی نوزاد | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • زیر وب