سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و درمان قطعی زردی در کوتاهترین زمان 

ار مهم ترین روشهای درمان زردی نوزادان اجاره دستگاه زردی نوزاد است. درمان زردی روشهای مختلفی دارد. از طب سنتی و گیاهان دارویی گرفته تا انواع روشهای فتوتراپی و استفاده از دستگاه های زردی شکن که هر کدام از این روشها بسته به نوع زردی و شرایط نوزاد و مادر می تواند  متفاوت باشد. اجاره دستگاه زردی نوزاد از روشهای نور درمانی و فتوتراپی جهت درمان زردی استفاده می کند. شرکت های مختلفی نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزاد اقدام نموده اند که بهتر است از شرکت های معتبر و متحصص که دارای مجوزهای لازم هستند اجاره دستگاه زردی نوزاد را بخواهید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزیت روشهای فتوتراپی در درمان زردی نوزاد

زردی نوزاد چیست؟

یکی از شایع ترین بیماری ها در بیشتر نوزادان تازه متولد شده زردی یا یرقان است. زردی در نوزادان نارس بیش از نوزادان سالم شایع است. عارضه زردی در اکثر موارد خفیف بوده و به خودی خود باکمی مراقبت برطرف می شود. گلبول های قرمز خون نوزاد ، اندکی پس از تولد شروع به تجزیه شدن می کنند.تجزیه گلوبولهای قرمز خون موجب ایجاد رنگدانه ای به نام بیلی روبین در خون می شود. کبد نوزاد تازه متولد شده توانایی آن را ندارد که این بیلی روبین را تجزیه و دفع کند. به علت عدم تکامل ریه و عدم توانایی در جذب و دفع بیلی روبین ، این رنگدانه در خون می ماند و رنگ پوست را زرد می سازد. این مشکل در اولین هفته تولد نوزاد پیش می آید و به تدریج در طول دو هفته کاهش می یابد.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و درمان قطعی زردی در کوتاهترین زمان

روشهای درمان زردی نوزادان

شیردهی مناسب و مستمر با شیر مادر : از مهم ترین روشهای درمان زردی در نوزاد شیر دهی توسط مادر به نوزاد است. با شیردهی می توان از پیشرفت زردی جلوگیری کرد. بدن نوزادانی که کمتر با شیر مادر تغذیه می شوند کمتر می تواند بیلی روبین خون را دفع نماید. بنابراین رنگ پوست نوزاد زرد شده و دچار تب می شود. 

استفاده از روش فتوتراپی یا نوردرمانی : در حال حاضر رایج ترین روش درمان زردی استفاده از روشهای فتوتراپی یا نوردرمانی است. نورهای با طول موج مناسب به بدن نوزاد تابانده می شود. این نور جذب پوست و خون نوزاد شده و روی بیلی روبین ها اثر می گذارد. جذب نور باعث شکستن بیلی روبین ها شده و آنها را به مواد بی ضرر تبدیل می کند. این مواد بی ضرر از طریق ادرار از بدن نوزاد دفع می شوند. این روش بسیار موثر است و در مدت زمان کوتاهی برای زردی های با درجه متوسط به درمان می رسد. در این روش می توان با اجاره دستگاه زردی نوزاد چه در منزل و چه در بیمارستان درمان را انجام داد.

تعویض خون نوزاد : روش دیگر برای درمان زردی تعویض خون نوزاد است در مواردی که میزان بیلی روبین خون بسیار بالاست. استفاده از روشهای درمانی دیگر جوابگو نیست و احتمال آسیب رسیدن به مغز نوزاد وجود دارد بنابراین نسبت به تعویض خون نوزاد اقدام می شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد رسام در تهران با کمترین اجاره و درمان زردی با فتوتراپی

استفاده از دستگاه فتوتراپی و اجاره دستگاه زردی نوزاد مناسب و با کیفیت از مهم ترین نکات در روش نوردرمانی است. با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل به راحتی می توان زردی نوزاد را درمان نمود. با این کار مادر می تواند در منزل به مراقبت از نوزاد خود بپردازد بدون اینکه مجبور باشد از نوزادش دور بماند. اجاره دستگاه زردی نوزاد بسیار ارزان تمام می شود زیرا نیازی به پرداخت هزینه های بیمارستان نیست. استفاده از فتوتراپی و اجاره دستگاه زردی نوزاد عوارض جانبی ندارد و احتمال ابتلای نوزاد به بیماری های عفونی شایع در بیمارستان نیز به صفر می رسد.

شرکت زردی شکن رسام با بیش از 7 سال سابقه در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد و خدمات فتوتراپی آماده خدمات رسانی است. اجاره دستگاه زردی نوزاد در زردی شکن رسام زیر نظر وزارت بهداشت انجام می شود.

 اجاره دستگاه زردی نوزاد رسام و دستگاه فتوتراپی ال ای دی ارزان قیمت

جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد کافیست با ما در تماس باشید. اجاره دستگاه زردی نوزاد در زردی شکن رسام با کمترین اجاره و بالاترین کیفیت در خدمات انجام می شود.


02166755722

09120263765

www.zardishekanerasam.com






تاریخ : سه شنبه 95/10/28 | 10:53 صبح | نویسنده : اجاره دستگاه زردی نوزاد | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • زیر وب